Forsinket Godt Nytår

Et forsinket Godt Nytår skal lyde her fra Hua Hin. Her i Hua Hin er det endelig blevet “Den tørre tid” – også kaldet “Den kolde tid”. Regntiden i år har været mega lang og ret så våd. Ikke så meget med en masse, masse regn, men mange gråvejrsdage og masser af fugt. Min vaskemaskine

Håndværkere i huset – som at få en rodbehandling!

Vi skal have håndværkere i huset de kommende par uger, og det føler vi begge er som at få en rodbehandling – uden bedøvelse! Vi kan ikke selv…. Normalt laver vi det meste selv – så har man kun sig selv at takke for, hvis det ikke er blevet ordentligt, eller hvis det blev noget